onsdag 22 maj 2019

Dreamwishes X-kull Kromfohrländer

Olgas vatten gick den 16/5 på hennes 55.te dygn. Jag har fått lära mig att de tidigast kan valpa på dygn 57, innan dess så överlever de inte. Så detta var ju inget kul. Eftersom hon inte hade några värkar så åkte jag in till blå stjärnan. Blev snitt på Olga o den fantastiska personalen fick liv i dem alla 10!! De la ut en filmsnutt av det. Kommer kopiera den o lägga den längst ner på detta inlägg. Jag fick åka hem med 10 Bedårande valpar. Idag när de är 6 dagar gamla har jag 8 av dem kvar. Dessa 8 känns väldigt livskraftiga o fina. Så risken borde vara över, peppar peppar måste jag då tillägga.
Jag ska strax bege mig till ett kondis o köpa tårta till personalen på Blå Stjärnan. Tack Snälla personalen på Blå Stjärnan!!!!
https://www.facebook.com/blastjarnan/videos/359254784714581/?v=359254784714581

Inga kommentarer: