söndag 17 september 2017

Anatomi och Bedömningskurs samt fortbildningsdag

Snart är det dags
Torsdagen den 28 september ska jag åka upp till Stockholm för en central kurs i anatomi o bedömning i 3 dagar. Ska samåka med Ann Bengtsson (taxmänniska) och Gunilla Kock Hansson (Faraohundar). Vi kommer att sova på ett Scandichotell i närheten av SKK.s nya lokaler. Har börjat att titta på allt material jag fått hemskickat. Tänkte att jag skulle plugga in all anatomi innan så blir det lite lättare. Kan väll inte vara så svårt att lära sig alla delar och alla skelettdelar. Ok, sen ska jag lära mig alla leder och muskler. En hel del så att säga men ser fram emot detta så mycket! Tänk jag tycker jag är så otroligt lyckligt lottad. I dagsläget lever jag nästan helt som jag vill, självklart kunde jag ha en bättre levnadsstandard men i det stora hela är jag så nöjd. Försöker verkligen fylla mitt liv med det som jag tycker är kul o är intresserad av.
Imorgon ska jag på fortbildningsdag med min vårdhund Fiffi. Det är snart midnatt så det är väll dags att krypa i sängs antar jag.



Inga kommentarer: