måndag 24 april 2017

Valpar Väntas!


Så här glad blir man när de Äntligen får till det :)
Efteråt så vilar Dreamwishes Nicholas...
... o sedan så firas det! Ja vi fick till en parning i fredags på Allys 16.onde löpdag. Hon har gått sina 63 dagar på midsommarafton men då vill vi inte ha valpar så vi hoppas på att de kommer någon dag innan. Håll tummarna nu att det tar sig!!! När ni ändå är i farten kan ni ju hålla tummarna för mig också. Jag skriver ringsekreterar provet ikväll.... tycker jag har läget under kontroll men så ska man väll inte säga för då kommer det saker på provet som jag har missat. Nåja ikväll skriver jag iallafall.


2 kommentarer:

Marie Landström sa...

Grattis! Vad glad jag blir😊 hoppas nu bara att allt går bra och att ni får fira midsommar innan valparna kommer/ Mvh Marie i Örebro

Ulrika sa...

Grattis! Hoppas allt går bra!😊