fredag 31 mars 2017

Vi har köpt valp!

Så här såg det ut i Lenas bil när jag mötte upp henne i onsdags. Då var hon precis kommen från veterinären och alla valpar var veterinärbesiktade samt ögonspeglade utan anmärkning. Det är min lilla juvel som sitter längst till vänster: Nalgard's Candy. Jag tror att vi ska kalla henne Ninni.
Detta var hennes första dag hos oss, i onsdags. Det var lite olyckligt att jag jobbade ons- och torsdags natten men Stella förbarmade sig. Hon sov på en madrass i vardagsrummet med lilla Ninni, och Stella tyckte det var så mysigt så hon vill sova ett tag till med henne där.

Ninni, Clara o katten Ester (som jag såg häromdan att han hade något i rumpan o när jag tittade närmare ser jag att det är en pung!!! vet inte om han fortfarande ska heta Ester eller om vi ska byta namn) leker o har jättekul tillsammans :)
Välkommen hem till oss Vackra Ninni!! Ett stort Tack till Lena Nälgård för förtroendet. Vi ska förvalta henne väl!
Hon är linjeavlad på min uppfödning. Det är Dreamwishes hundar både bakom pappan och mamman till henne. Det kan bara bli BRA detta! Trevlig helg på er!




1 kommentar:

Lotta Sultan sa...

Åh, vad roligt!
Det VAR det! Vi hämtar Cid som kallas Roffe i morgon. Är så förväntansfulla allihop!