söndag 26 oktober 2014

Dreamwishes Isabelle

Idag när jag körde Stella o några av hennes basketkompisar till deras match i Partille så ser Stella en kromis när vi svänger upp på parkerningen i Partille. Jag åker snabbt ikapp dem o slänger mig ur bilen o frågar vem det är samt var hon kommer ifrån. Det visade sig att det var en tik från mig :) Dreamwishes Isabell "Hedvig" Mamma: Fiffi o pappa: Viggo, alltså en syster till valparna som är hemma nu :) Hedvig kommer ifrån Fiffis första kull och blir 4 år i dec. Ägaren sa att de var sååå Nöööjda med henne!! Hon och barnen pratade ofta om det, tänk att vi hade turen att få köpa världens Bästa ras o sen hade vi turen att få den Bästa hunden i kullen.
Härligt när folk är nöjda!! o det förstår jag för Hedvig var en mycket glad o social hund o sen är hon ju lite söt också :)

Inga kommentarer: