torsdag 4 september 2014

Norsk Champion

Det var "ett tag sedan" vi var i Norge. Tror det var maj, men är inte riktigt säker. Det gick ju iallafall Bra. Både Fiffi o Pentu blev Norska Champions. Idag har jag fått bekräftelserna.
Jag håller på att göra rent i hundkojjorna. I varje hundkojja har jag mattor, täcken mm som kräver 5 maskintvättar. Så jag tar en kojja i taget. Tvättar, torkar o använder de till nästa kojja, som jag tar in o tvättar osv.. Jag har rostfria matskålar till mina hundar. Tycker jag är jättebra, håller i all evighet. Jag vill ha två uppsättningar, alltså ca 30 matskålar. På sista tiden har jag tänkt: hm, vart har skålarna tagit vägen tro, jag saknar några. Svaret fick jag idag. I en av kojjorna hittade jag 10!! matskålar. Någon rackare som burit in :)
En i taget, jag har inte saknat någon när jag burit ut dem från hundgårdarna... men nu är mitt lilla förråd återställt :)


Inga kommentarer: