lördag 14 september 2013

En helt vanlig lördag

Det är lördag morgon o jag funderar på vad jag ska göra till frukost till oss människor. Det är marknad i skene idag o imorgon. Stella vill in idag. Min systerson Casper fyller 7 år idag. Han ska ha barnkalas fram till 16.30 sen är vi välkomna till göteborg, så det blir väll att vi åker in en sväng ikväll. Detta kortet tog Stella i somras o jag tyckte det var hemskt men jag tror jag tar o tänker om. Ingenting kommer att bli bättre med åren så om jag tittar på detta kort om 10 år så kommer jag förmodligen tycka att jag ser bra ut. Tänker ni också så? När ni ser nytagna kort på er själva? Usch vad hemskt! Det är inte bra o det är inte bra o det är inte bra?? Varför ska man plåga sig själv så? Varför inte bara acceptera o tycka det är Bra?? :) Jag tittar Allys rumpa varje dag så jag inte ska missa första löpdagen. Det skulle passa finfint om hon började löpa denna vecka som kommer....

3 kommentarer:

Gunilla J sa...

Din reflektion är helt sann. Det är lixom bara ok helt plötsligt. Att du faktiskt gillar vad du ser :-)
Jag kommer ihåg att min mamma gick och ämla sig över att få rynkor eller vad det kallas..... Nu har jag kommit ikapp henne och jag tycker det känns helt ok att få lite "patina" - lite vitt hår och gladrynkor.
Rynkorna får jag ju för att jag skrattar så mycket :-D

Lycka till med Ally!

Elin sa...

Du är snygg på fotot! :-)

Dreamwishes sa...

Tack Gunilla o Tack Elin :)